Wednesday, April 28, 2010

yaALLAH........



hari ni.. (29 April 2010)..
aku sedi
h lagi..
sbb aku teraser dengan orang..
kenyataan yang dikeluarkan oleh sesetengah
sahabat aku meman
g ditujukan kepada aku..
niat hati bukan nak menuduh.. tapi..
nampak sangat2.. benda
tu di tujukan utk aku
mungkin niat mereka bukan nak menyakitkan hati..
diaorang mungki
n tak bersalah..
diriku je yang terlalu mementingkan diri..
tapi bukan sengaja aku berbuat begitu..
ku tak mampu memenuhi kehendak mereka..
ikutkan hati memang nak enjooooooo
y je bersamer dgn korang
sahabat2ku.. maafkanku andai diri ini bersalah
aku sedar diri ni tidak layak bersahabat dengan korang
aku insan lemah..


aku insan yang hina.. aku hambaMU yang tersangat hina.. Engkau sahaja yang mampu mengampunkan dan memberikan ketenangan kepada aku..>

2 comments:

  1. salam...miszz kami bkn tujukan kt ko lah.seriously bkn tuju pd ko lah. statement mne yg ko terase tu?

    ReplyDelete
  2. eh.. maner ader wey.. takder aper2laa.. jangan riso..

    ReplyDelete